понеделник, 5 октомври 2009 г.

ГЕРМАНСКА ДИЕТА


Много хора намират за непреодолим проблем при спазването на диети това, че трябва да се ограничат или лишат изцяло от хлебните изделия. Специално за тях е разработена германската диета, в която хлябът, макаронените изделия и оризът не са изхвърлени от менюто. Немските учени са стигнали до извода, че сложните въглехидрати, които организмът разгражда бавно и така се стига до усещане за ситост, имат благоприятен ефект върху отслабването. А ето основните принципи на германската диета:


1. Макароните, спагетите, юфката, оризът и хлябът, без значение дали е бял, ръжен или пълнозърнест, трябва да се яде 6 пъти дневно. В тези храни няма мазнини, затова пък са богати на баластни вещества и витамини от група В.


2. Зеленчуци да се консумират 3 пъти на ден. Те са богати на витамини и соли.


3. Плодове поемайте два пъти дневно, като се стараете да не са само от един вид.


4. Млечните продукти и месото също се консумират два пъти на ден. Немските диетолози препоръчват да се насочите към нискомасленото мляко и извара. От месото пък най-полезни са пилешкото и рибата.Те трябва да се приготвят печени или варени, като кожата се отстранява. Избягваите колбаси.


5. Мазнините и захарта, както и захарните изделия са строго забрабени! Ако толкова умирате за сладко, помнете, че ви се полага по 1 с.л.дневно.


6. Всеки ден се яде само от една група храни, като количеството не превишава допустимите порции. Ако сте във ''въглехидратния ден'' си определете 6 порции. По време на ''зеленчуковия ден''хапнете обилно зеленчуци на 3 пъти, а в деня определен за млечните продукти и месото , имате право да ядете 2 пъти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар