петък, 20 май 2011 г.

Смехорийки



Мъж с достолепно шкембе стои пред

входа на едно училище. Учителката го пита:

- Извинете детенце ли чакате?

Човекът си поглежда корема и отговаря:

-Не това ми е от бирата.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Мъж сънува че разговаря с Господа и по

едно време го пита:

- Господи защо си създал жената толкова красива?

- За да я обичаш.

- Но защо си я създал толкова тъпа?

- За да те обича.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Баща пита дъщеричката си какво иска за следващата Коледа.

Тя отговаря, тя отговаря, че повече от всичко на света иска братче.

Случило се така че на бъдни вечер, майката се прибрала от болницата

с бебе в ръце. На другата година бащата пак попитал дъщеря си какво

иска за Коледа.

- Ако не е много трудно за мама, искам пони- отвръща момиченцето.


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;:::::::::::


Учителката:

- Иванчо, ако имаш един лев и поискаш

от баща си още един, колко ще имаш?

Иванчо

- Един лев

- Не си си научил урока!

- А вие не познавате татко!


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Непознат мъж и жена седят в бар и в много добро настроение

опитват от чашите си. След малко мъжът заговорил жената:

- Виждам, че пиете и се усмихвате. Празнувате ли нещо?

- Да - потвърдила тя- Днес е щастлив ден за мен! Години наред

се опитвах да имам дете и днес генекологът ми съобщи, че съм

бременна!

- Поздравления-казъл мъжът- И аз празнувам. Собственик съм

на овцеферма и години наред овце не се оплождаха, а днес най-после

се родиха агънца.

- Как успяхте?- пита жената.

- Смених коча- пояснил той.

- Какво съвпадение.....


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Няма коментари:

Публикуване на коментар